Hulyafuat Arkadaşlar lekenle tarzı kahverengi kanamalarım oldu bu igneyi olunca gectı tekrar basladı doktorum dısarı pis kanlarını atıyorsun dedi böyle bir sey basına gelen var mı acaba iğnemi attırıyor bana pis kanları temızlıyor
Purple13 Hulyafuat canım benim kanamam lekelenmem yoktu ama vuruldum bende önlem alalım demişti doktorum.
Gulbeyazk Hulyafuat Benimde kanamam yoktu ama yaptırdı doktor ama iki gün geçti az az ağrılarım oluyor heralde iğne etkisini geçirdi progestan da kullanıyorum ama bakalım yarın kendi doktoruma randevum var
BusraDevlet83 Hulyafuat İçerdeki kanı temizliyor o. Kahverengi geliyorsa kurumuş, eski kandır o. Geçer.. Geçmiş olsun.
Yektaaaa Hulyafuat geçmiş olsun canım iğne arttırmaz korkma ben de oldum 3 hafta boyunca proluton iğneden kanama durdu çok şükür. Senin de beklemiş kanı atıyor
Elifela-26 Evet beklemiş kan o ben uzun süre kullandım için rahat olsun iğne çok etkili aynı zamanda Progestan da kullanıyordum 17. Haftaya kadar. Şimdi 31. Olduk çok şükür
Hulyafuat Elifela-26 keşke o günleri bende görsem 31 haftalığı 13+2 haftalıgız bızde canım sımdı cumartesi salı cuma tekrar olucam igne insallah gecer cok korkuyorum
Elifela-26 Hulyafuat hiç korkma canım ben daha önce düşük yaşamıştım 2. De de herşeyi gördüm kanama bulantılar halsizlik bitkinlik iğnelerle ilaçlarla tutundu çok şükür kucagımıza aldığımız günleri de göstersin Rabbim. Ben 5 günde bir vuruluyordum 8. Haftadan itibaren
Zynprmzn Hulyafuat benimde kanamam olmustu ve iğne kullandım tekrar olunca iğne artı ilaç kullanmaya başladım 7 gün kadar sürüp kesildi şuan 11 hafta oldum korkma içini ferah tut bol bol dinlen geçer ins
Elifela-26 Bu arada hiç kalkmamaya çalıştım eşim sabah öğlen akşam gelip yemek yapıyordu herşeyimi o yaptı memlekette değiliz Doğu görevindeyiz çok zor günler geçirdik ama Allah bir yoluna koyuyor ben yapayalnız kaldım Allah’a sığındım
Hulyafuat Elifela-26 gurbette olmak cok zor canım bizde eşimin tayini sebebiyle rizeye geldik ailem zonguldakta ama bu kanama sebebiyle annem geldi lekelenme tarzı gelıyor 1.5 aydır progeston ilacını kullanıyorum igne oluyorum İnsallah gecer Allahımız sagsalim yavrulamızı kucağımıza almayı nasıp etsin canım sizede cok gecmis olsun🙏
Elifela-26 Hulyafuat amin canım siz yine yakınsınız bizim memleket Eskişehir görev Şırnak’ta kim gelebilir ki daha doğrusu biz hiç kimseye duyurmadık herşey normal gibi davrandık içleri rahat etsin diye. Amin cümlemizin bebeğini korusun Rabbim aminnnnn ❤️