selam kızlar..Allahın izniyle bi kızım olucak...
haziranda doğum inşallah haliyle isim arayışındayız en sevdigimiz isimler hep yakn akrabalrımzda...
ipek elif zeynep beren veremiyorum....
nisa ve mina arasında kaldım...
kibar narin isimler hoşuma gidiyor..fikirlernize ihtiyacım varr