Hanımlar merhaba. Dün tekrar gebe oldugumu öğrendim. İlk gebeliğimde bebek 8. Haftada gelişmediği için alınmıştı. Sonra klomenle ikinci bebeğime hamile kaldım ve progestan ve clexan kullandım. Çok şükür bebeğimi sağlıkla dogurdum. Şuan 13 aylık. Doktorum başka şehirde eğitimse ve 6 ay yok bu sebeple başka bir doktora gitmek zorunda kaldım ve herşeyi anlattım ama clexan falan kullanmaya gerek yok eski bilgi bunlar artık kullanmıyoruz falan dedi. Çok tedirgin oldum. Böyle olan varmı. Yani önceki hamileliklerinde kullanıpta sonraki hamileliklerinde kullanmayan ?