Portredekitirtil Merhaba kızlar ben yatakta dönerken bıçak saplanır gibi ağrı giriyor rahimime. Yavaşta dönsem oluyor bu. Gece boyu sabaha kadar 10 dan fazla oluyor böyle bıçak saplanır gibi. Acaba normal mi 😕😕
Eceyamali Portredekitirtil bende 6haftalık hamileyim bazı geceler de benim de oluyor durdk yere bıçak saplanır gibi sağ kasığıma ağrı giriyor sonra geçiyor . Sanırım normal bi durum herkeste duyuyorum çnkü yerleştiği için bebiş ağrı yapıyor
Dsg Portredekitirtil normal yerleşme zamanlarıdır stres yapma kalk otur öyle dön öbür tarafa ben öyle yapıyordum uyuyamıyorum zaten yatarken dönmek daha çok acıtıyor
Shira Portredekitirtil bendede 6. haftada fark ettim oldu. Hatta kendimi gerdigimde aniden bir saplanti oluyordu. Simdi 8. haftadayim ve gecti.
Shira Portredekitirtil bendede cok oluyor. Sürekli su iciyorum ama gitmiyor. Seker yiyorum, kisa bir süreligine gidiyor sonra yine var. Cok kötü bir sekilde midemi etkiliyor 😞