Tekinnn Dimplesgirll ben o hastaneye gidiyorum ama İstanbul şubesine çok memnunum 👍🏻 Henüz hamile değilim ama tedavimi orda görüyorum
Dilekk Dimplesgirll evet 3 boyutlu çok güzel çıkıyo fotoğraflarda ben daha önce otaua gidiyordum diler hocaya şimdi medipol mega ya gidiyorum buranın ultrason resimler hiç net güzel değil
Selhan Dimplesgirll istanbul reyapa gidiyorum 3boyutlu ultrasonlari hastanedende doktorumdanda memnunum tavsiye ederim 😊
Tekinnn Dimplesgirll ben Meryem gencere gidiyorum muayne ücreti 70 tlden 90 tl oldu ama aşırı memnunum çok güzel ilgileniyor
EmelGl Dimplesgirll ben Diler hanıma gidiyorum 25+6 yım genelde siyah beyaz bakıyor ama 3 kere falan 3D renklide açtı izledik 😍 bu hafta gittim (işyeri indiririmiz var %10) 70 tl ödedim muayene için
Dimplesgirll EmelGl bende annemin yanına geldim hastanenin karşısında oturuyor 26 haftamdayım şuan 29 da orda muayne olmak istiyorum inşlah renkli çeker bugüne kdr hiç renkli görmedim bebeğimi 😊
EmelGl Dimplesgirll renkli baknca karışık oluyor görüntü ama muayene esnasında rica edin vakti varsa kırmaz bakar mutlaka 🤗