Bsra1998_ canım lütfen kendini çok üzme yıkılma yıpratma Allahım bu ay da vermediysen vardır bi bildiğin de lütfen bende 2,5 yıl olmuştu evleneli ve bende pko var doktorlar olursun hamile ama biraz zor olursun demişti bir sürü şey denedik olmadı bir iki ay kendi haline bırakalım olmazsa olmasın ben çok yoruldum dedim bir baktım hamileyim şimdi 19+2 olduk rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah hep dualarımdasınız 🌺