deletedmom220 Canım ağrı girdiğinde bi kenara saati not et ve aralıklarına bak, en azından ne aralıkta geldiğini görürsün. Sıcak bir duş al, hala devam ediyosa bilki bunlar doğum sancısıdır. Nişanın ya da suyunun gelmesine gerek yok, benim nişanım geldi ama tık yok mesela 🤣