Busraaaaaxxx Merhaba kızlar camlica erdem hastanesine gudenler memnunmusunuz önerdiğiniz doktorlar varmı acaba
Btyas34 Busraaaaaxxx takibimi Şükran hoca yapıyordu bir ay önce ayrıldı çok çok memnundum klinik açmış fiyatıda çok makul Erdem hastanesine yakın kliniği
Busraaaaaxxx ipekgul ne zamandır gidiyorsunuz ilgili bi doktormu normal doğuma yaklaşımı nasıl acaba😊
ipekgul Busraaaaaxxx 2 hamileliğimde de gittim canım muaynesi en az yarım saat sürüyo herşeyi çok detaylı anlatıyor.. normal doğum önceliği tabiki
ipekgul Busraaaaaxxx çok tercih edildiği için yoğun ama her mesaja telefona hızlı cevap veriyo canım muaynede de çok detaylı herşeyi söylüyo