Sabah kalktım hiç halim yok , Miyde bulantılarım hala devam ediyo 12+4 haftalık hamileyim, Bi gün iyim Bi gün çok kötü , bu sabah kahvaltımı yaptım ve her zaman ki gibi kustum , aradan on dakka sonra bogazlarım yanarcasına tekrar su cıkarttım ama öyle böyle bir yanma degil çok kötüydü ilk defa böyle oldu aranızda bu durumu yaşayan var mı kötü birşey yoktur dimi