Bence boyunuza göre kilonuz iyiymiş yani zayıf hamile kalmışsınız. Çok da almış sayılmazsınız. Herkesin hamileliği kendine özeldir. Kimseyi dinleyip stres olmayın bence. Mutlu mutlu yaşayın hamileliğinizi. Bebek doğunca çoğu gidiyor zaten kiloların. Kilonuz riskli değil ama dengeli beslenin tabi hamur işi şeker çikolata yemezseniz meyve hesabı yapmanıza da gerek yok. Sizin de vücudunuza vitamin kalsiyum lazım bebeğe de. Kıstılamayın bence ❤️ Sadece bol yürüyüş ekleyin tabi doktora danışın ama benim fikirlerim böyle ben kimseyi dinlemiyorum bebek sağlıklı mı ben sağlıklı mıyım tamam gerisi umrumda değil ☺️