Bkoca 32 haftalık hamileyim hurma yesem sıkıntı olurmu 7 8 tane, son zamanlar 2 3 ye demişti ebe günlük, ama daha fazlasını yiyorum sevdiğimden 🤭 bilgisi olan varmı
ozgens Bkoca açılma hakkında hiç bir şey diyemem. Ama sütün bol olur bende çok seviyorum lohusalıgımda 3-4 günde bir kiloyu bitiriyordum artık eşim yeme diyordu bana 😂
MrvTp92 Bkoca ebe söyledi gebe okulunda günde 3 kez 3 er tane ama 37. Haftadan sonra yenilmesi gerekiyor.
_HB_ Bkoca ben ilk doğumu 32 haftalık yaptım ve 30. Haftada devamlı hurma yemeye başladım gunde 6,7 . Asla yemeyin açılma yapıyo. 37de yemeye başlayın.
Osgem2019 Bkoca ben hamileliğim süresince yedim ama kaç günde bir canım çektikçe 1 tane 2 tane asıl yemeye 3 tane yerim en fazla o da çok kilo aldırır yoksa 36. Haftada geçsin öyle başlarım ama 7 tane 10 tane yemem çok kilo aldırıyor çok yedim doğuramadım diyen de çok duydum çünkü
Musel _HB_ evet bende böyle duymuştum açılmayı hızlandırıyomuş baya o yüzden son ay yiyin diyolar 37-38 de
Buse62 _HB_ bende 33+2 Haftalığım 2 gün önce başladım hurma yemege dün 3 tane yedim de bugün baya yedim 8-9 tane siz öyle yazınca şimdi daha yemiyim bende o zaman 37 inci haftama kadar
Osgem2019 Bkoca evet yani yedim hemen açılacak doğurmam diye bir şey yok ama etkisi var google bakınca da çıkıyor etkiler süt de çok yaparmış yürüyüşte yapıyorum mesela ben ama o da belli olmuyor işte