Pureloveee bence biberondansa kendine bir süt sağma aleti al, o konuda da ebeler bile mochi diye bir marka var onu öneriyorlar, elektrikli falan değil ama bebeğin emiş hareketlerini taklit eden bir alet. Ben ondan aldım. Fiyatı da diğerlerine göre çok ucuz. Olur da bebeğin göğsünü tutmasa bile biberon tercih etme canım, zaten hastanede ebeler de yönlendiriyormuş ama ya kaşıkla yada şırıngayla falan veriyorlarmış, sonrasında da yine annenin memesine koyuyormuş hemşireler alışsın diye