Bu ayıda es geçtim çünkü yumurtlamamın 9.günü yarın da adet günüm bugun son kez idrar testi yaptım yine hiç bir șey çıkmadı düne kadar ovulasyon testim de koyu çıkıyordu bugün oda siliklești artık ondan da ümidim kalmadı bu ayda böyle bitmiș oldu 😔 umarım sizler güzel haberler alırsınız hakkınızda hayırlısı olsun arkadașlar 🙏🏻