Nese_krc yaptırdım . Hatta 4 lü riskli çıkınca 17. Hafta da gittim bebeğimde sorun yok . Yani Down sendorumlularda olabilecek hiç bir bulgu yok bebeğimde . Çok şükür burun kemiği, ense kalınlığı , kemik boyutları , bağırsak vs vs. Her şeyi normal . Kontrol amaçlı detaylıya 22. Hafta da tekrar girdim orda bebeğimin kalbinde hafif aort darlığı görüldü . Tek sorun bu . Yine istersen amniyonsentez yaptırabilirsin dediler yine yaptırmadım . Bekliyorum bakalım inşallah sağlıkla Doğar bebeğim 🙏