arkadaşlar 40.haftamda doktorum ile görüşerek muayene sonrası sezeryan a karar vermiş bulundum hiç-bir aciklik ve sanci yoktu.ayni gün anestezi işlemleri ardından ertesi güne yani 4 şubat saat 9 a ameliyat gunum kesinleşti.4 şubat sabahı yatisim yapıldı 9 da ameliyathane ye girişim yapıldı.uyuşmakısmı biraz zorluydu sonrasın da zaten ayaklar taş gibi sert oluyor hiçbirşey hissetmiyor sunuz ve ameliyat başladı en sonunda minik kizima asya nili me kavuşmuş oldum.evt çok zor ameliyat süreci ama kavuşmak herşeyden daha guzel ve mutlu edici.dogum sonrası agrilarim oldu tabi tavsiyem yanınızda 2 gecelik olması kanama falan oluyor hasta bezleri kurtarıcı oluyor.allahim bekleyenleride bir avazda kurtarsın inş