Ben hamilelikten önce yapardım ama hamileyken hiç yapmadım. Zaten vücudumuza yeterince gereksiz kimyasal giriyor şampuan duş jeli çamaşır deterjanı vs.ile daha fazlasına gerek yok diye düşünüyorum. Ama tabi siz kendinizi nasıl daha mutlu hissedecekseniz öyle yapın. Sonuçta annenin mutlu olması iyi hissetmesi de çok önemli.