Merhaba arkadaşlar 1 şubat cumartesi günü transfer im oldu dayanamıyorum 6. Günüm test yaptırmaya gidecegim sizce çıkarmı. Kasıklarım adet olacakmış gibi agrıyo alt tarafta batma var gögüslerim çık hassas ama bu belirti ilaç kullanmaya başlayınca da vardı adet olacagıma diye üzülüyorum bilen varsa yazabilir mi normalmi.