Aynılarını ben de yaşıyorum yeri daraltıkça organların hepsi sıkışıyor en fenası da nefes daralması.. Bazen boğuluyomuş gibi sıçrayıp uyanıyorum.
Dün evi sadece süpürüp sildim şu an oturduğum yerden biri tutmadan kalkamıyorum 🤦♀️ 2 haftadır çalışmıyorum kafam rahatladı en azından.. Darısı size 🙂