Havuz bana da gerek yok açlık tokluk bakıcam eğer onda bir sorun görürsem o zaman yaparız dedi. Zaten 2,5 aylıkken yaptırmıştım açlık tokluk o çok iyi çıkmıştı buna dayanarak dedi. Üstelik ben hamileliköncesi insülin direnci rahatsızlığından tedavi görmüştüm ama takip altında tutuyor beni bir sorun görmüyorum dedi.