Merhaba arkadaşlar. Günlük omega ilacı kullanıyorum. Dün akşam ilacı içtikten çok kısa bir süre sonra süt içtim 🥺🥺 içtikten sonra pişman oldum sabaha kadar mide bulantısı baş dönmesi yaşadım. Bebeğe bir zararı olur mu sütle omeganın art arda içilmesi. 25 haftalık hamileyim. Bilgisi olanlar benimle paylaşabilir mi 🥺