Selcan1106 benim normalde hamilelikten kaynaklı uyku problemim var şu sıralar azda olsa sanki düzene girmiş gibi duruyor . Ama arada kötü rüyalar görüyorum. Mesela geçen yine bir rüya gördüm hala etkisindeyim ailem , eşimi bol bol tembihledim bebek doğduktan sonra onu asla tek bırakmayın diye . Dün gece uyudum ama huzursuz uyudum . Elini karnına bırakıp bildiğin duaları oku , Allah a sığın en güzeli , en işe yarayanı . Hamilelik ve lohusalık döneminde hem anne hemde bebek savunmasız , oluyor bu tarz seyler.