ZehrAsil
Pozitif düşün öncelikle 🌸. Zaten her türlü o doğum olacak ister sezeryan ister normal bu durumu herkes yaşıyor, yaşayacak. Her türlü kaçınılmaz bir durum doğum olayı öyleyse neden korkayım ki ? Zaten her türlü başıma gelecek daha güçlü biçimde daha pozitif atlatabilirim bu süreci. Korkarak daha kötü olmasındansa pozitif olup biraz daha iyi geçmesini sağlayabilirim diye düşünmek lazım. Bu yüzden doğum'dan korkmuyor, bebeğimize kavuşma hayali ile güçlü ve pozitif oluyoruz 🌸