Pazartesi sabah sezaryenle doğum yapicam. İki gün önce bacak ve genital bölge kaşıntısından uyuyamamıştım şimdi yine başladı ek olarak kollarımda sırtımda falanda var kaşıntı. İştahım yok ve bulantım var birde. Kolestaz olabilir mi? Doğumu beklemeden acile gitmeli miyim sizce yoksa yeterli bir belirti değil mi? yaşayanlar bilenler yardımcı olun lütfen araştırınca çok korktum son dakika bebeğime zarar verir mi bu..