yelif_3698 Eylul_ 34+1haftalik hamileyim uyku gözümden akıyo ama uyuyamiyorum eşim ise oh rahat mis gibi valla 🥴😂
Zeyk Eylul_ Geçmez böyle uyu o yüzden bir an önce alıştır kendini 😂 35.haftam artık karnımın şişliği kenara dursun mide yanmasından uyuyamıyorum ben.😔
Sirius223 Zeyk kuzum seninde mi mide yanman var? Doktorun bişey onermedi mi? Kuzucuk nasıl annesi, iyi misiniz? 😍
Zeyk Sirius223 Ah canım valla rennie Duo tablet şurup verdi kar etmedi neler denemedim olmuyor. Yani yarım saat iyi sonra tekrar cayır cayır bogazimda😔 İyiyiz biz büyüdük valla sizlerde neler var bakalım💗❣️
Sirius223 Zeyk kuzum bana nexium artı gaviscon verdi. Ejderha gibi geziniyorum bakalım öyle bir yanıyor ki su bile icemez oldum. Bir yandan da hafif kanamalar ve agrilar ile bogusuyoruz teyzesi bizim durum hep aynı 😍
Zeyk Sirius223 Ya iyi geldi mi o ilaç peki yazdirayim mi? Ay kuzum dikkat edin bol dinlen hep dinlen 💗
1erkek1kiz 26 hafta olduk ıkızız sag dönsen olmuyo sıl dönsen olmuyo sırt üstü zaten yatamıyorum sabır sabır sabırr
Sirius223 Zeyk kuzum inan ki nexiumu icince rahatliyorum. seninle haftamiz yakın bizde 34 olduk o yüzden muhtemelen sana da verir. Doktoruna bir danis derim. Dilerim sana da faydası olur.❤😙