Kızlar belki sonradan aynı şikayetleri yaşayan biri konuyu bulur okur diye bilgi vermek istedim. Akşam üstü doktora gittim ve mantar olduğumu söyledi. Fitil ve krem verdi, intim jel ilede yıkamam gerektiğini söyledi. Bebekte şuan bir sıkıntı yok ama vucudumuzdaki herhangi bir enfeksiyon bebeğe çok zararlı , sonucu erken doğuma kadar gidiyor. İyi ki içim rahat etmeyip doktora gitmişim. Doktor tekrarlayabilecek birşey olduğunu , kaşıntı tekrar hissedersem eczaneden fitil alabileceğimi söyledi.