Fadiiik Merhaba ben gecen ay dusuk yaptim neden oldugunu bilmiyorum adetim 9 subatta ben test yaptim Cok Silik cikti kasiklarimda agri var goguslerimde sislik mide bulantim sizce hamilemiyim
Zynp01 Fadiiik canım bnde aralıkta düşük yaptım ocakta hamileydim hayırlı olsun o korku bnde de var her an bişey olckmş gibi