Benım çatlağım yoktu ama son bir kac gundur gobek deligi etrafı ve basenlerımde catlaklar olustu bende ulusoy badem yağını sürdüm ve şu an karnım yanıyor acaba yan etki mi yaptı kutusunda beklenmeyen bir etki gorüldugunde doktorunuza basvurun diyor gercekten badem yagı zararlı mı acaba surmesemıydım ☹️ korkuyorum