Kızlar bi çoğunuz benim postlarımı görüyorsunuz önce lekelenme olmuştu çok hafif sonra sızıntı şeklinde su geldi ,38+5 günlüğüz dün gece kasılmalarım yoğunlaşınca acile gittik alttan muayene ettilrr 1 cm açıklık var dediler sancın gelince sıklaşınca gelirsin dediler gece 6ya kadar uyyamadım ama o saatten beride hiç sancım yok kasılma dahi yok , 1 cm açıklıkla ne zaman doğum olur tahmini , böyle olup yakın zamanda doğum yapan varmı , bu arada gelen şey su değil dediler ama ben resmen karnımda balon patlamasını hissettim ve sızıntıyı gördüm garip geldi bana 😒