Essraanil sağolun ilk defa olacaksa hic korkmayın sakin kalın iğne hic acitmiyor kalkarken de benim başım falan dönmedi ağrı da sürekli ağrı kesici yapiyorlar basim falan da ağrımadı nescafe falan içmedim o yüzden .. wc ye ilk otururken azcik korktum ama onda da bi problem olmadi kızıma kavuştum ya herşeye değer 😊darısı tüm anne adaylarının başına inşallah sağ salim