seda2424 kizlae bn 20+3 hftalik hamileyim Allahim nasip edrse bi kizim olcak ama ismine karar veremiyoruz bir trlu 😊 lina ismni cok sevdim bana lina ismne uyqun isim onerirmisnz önune veye arksina farktmez😊 smdiden tskkr edyrum😊😊😙😘
Tugba34 Pcoslubiranne bence de harika olur benim kızımın adı TuğçErva iki e normal de ama ben bu şekilde hep yazıyorum hoşuma gidiyor sizde AseLina olarak yazabilirsiniz 🤗
seda2424 asel l ile bitiyo lina da l ile bsliyo diye dil surtmesi oluyo diolr yksa en bsdan belli aklmda asel lina 😊