senathesena ZEhrA_94 Nifty yaptırdım 2500 tl. İlk seferde yeterli dna bulunamadı 2. kez kan alındı. Sonuç temiz çıktı çok şükür.
Gokser Ben de Aralık ayında yaptırdım, 2500 TL. Eve kararlaştırdığınız saatte gelip kan alıyorlar, pos cihazları da var. 15-20 dk sürüyor, o süre içinde de çok bileği veriyorlar. Sonra önce telefonla, sonra da mail ile test sonuçlarını paylaşıyorlar.
Giz4110 Gokser sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallahh 🥰 ben de 10.haftamdan sonra yaptıracağım bakalım aklıma yattı iyice fetal dna testi
Gokser Giz4110 Giz4110 i inşallah siz de çok güzel sonuçlar alırısnız🍀🙏 ben sonuçları aldığım günkü rahatlamayı daha önce yaşamamıştım detaylı ultrason da dahil...
DenizOkyanus Merakımdan soruyorum , neden yaptırılıyor bu testler hiç duymadım daha evvel.. açıklayabilir misiniz rica etsem?
Nacvess senathesena yaptırma sebebiniz neydi benim de ense kalınlığı çıktı oyüzden yaptırmayı düşünüyorum
senathesena Nacvess ya biz bi doktora gittik eşimin ailesinin tanıdığı diye bizden bu testi istedi ben tüm gebelerden istiyorum diye. Biz 2 li testi yaptırmadan nifty yaptırdık o doktorun yüzünden yani. Ha şu an kafamız rahat en azından o ayrı ama 2500 tl verdik yani 2li 3 lü yapsak toplam 1000 tl ye hallolcaktı.
Nacvess senathesena normaldi herhalde gibi risk faktörü yoksa yaptırmıyorlar ama içiniz rahatlamıştır en azından bizim malesef riskli görüldüğü için yaptırmak istiyoruz i şllah olumlu sonuç alırız