Seras12 benimde ilk tedirgin olma hiç doktorum bana eğer kasılmaların düzenli değilse herhangi bir nişan gelmediyse ya da suyun gelmedi ise sıkıntıya sokma kendini arada ağrıların ve kasılmaların her zaman olacaktır ben bu haftadan itibaren düzenli nst ye gireceğim mesela orada her şey belli oluyormuş zaten ağrılarında oturup dinlen geçerse stres yapma onlar hem biraz yalancıdır hemde günümüz azalıyor diye artık doğumun başlayacak olan ağrılarıdır