zlemAcar MUsa-ESraDursun canım nst ye girdim. Birden hareketlendi. Nst ye girdiğimizde hep böyle yapıyor. Hiç hoşlanmıyor. Doktorum nst sonuçların iyi gibi dedi. Yatıp dinlen dedi.😑
SerapUGR Bugün çatı muaynesi oldum iri bebek olursa doğuramazsın biraz çatın basık dedi. Bu arada çatı muaynesinden hiç korkmayın 10sn sürüyor. Herneyse bebek 3kilo ben nasıl bebege kilo aldırmıcamki anlamadım doktor diyet yap dedi resmen normal doğum çok istiyorum. İnşallah herkesin istediği gibi olur doğumu. 🙏
Aliyahyaannesi MUsa-ESraDursun bebisin çantası hazır. Benim çantamda hazır sayılır hepsi bi çantaya koymak kaldi. Siz hazirladinizmi
Tolsel zlemAcar canım sevindim sorun olmadığına benimki de bugün sakindi hareket vardı ama diğer günlere göre değil akşamüstü yine hareketlendi bu arada benim yine ağrılarım var değişik karın ve bel ağrısı doktora gidince bişey yok 🙂 bizim bebişler gezmek istiyor 🙂
Ruzgargulu Yürürken sanki çatı kemiğim benim değilmiş gübi oynuyo,sizde de oluyor mu ,sanki çıkmış gibi yerinden kemik hissiyatım
Aliyahyaannesi MUsa-ESraDursun dünden beri biraz biraz agrım var oyuzden bugün artık halledeyim herşeyi dedim. Haftaya perşembe de kontrole gidicez bakalım 🙈