Idrar yaparken sol kasığıma sancı giriyo idrarı yaptıktan sonra da bir süre ağrı kalıyor belime vuruyo ağrı. Yanma falan yok idrar yolu enfeksiyonuna benzemiyor sanki. Dün idrar tahlili yaptırdım ama sonradan basladı ağrı. Böyle birsey yasayan var mı kızlar?