Hilaliko Tontiasya etmez olurmuyum hiç 🤲🏼🤲🏼🤲🏼 İnşallahh inşallah emmeyi sever senin de sütün olurda cabucak kendıne gelır mınık anne sutu ona cok cok ıyı gelıcek 🤲🏼🤲🏼🤲🏼
Kircicegi-34 Hilaliko tamam canim sag olasin ozaman hayirlisi ni diliyprum sana da hayirli gepimize hayirli dogumlar insallah safak 21
busra5441 Mevr neler yapmıyorum ki bana mısın demiyor herkesin farklı olur gerçi ama bilemedim 40+1 oldum bakalım doktora gideceğim yarın ne diyecek