Benim ilk haftalarda yani 8 haftalıkken kanımda kızamıkçık enfeksiyonu gözüktü. Ama bende bir belirti olmadi. Tabikide kizamikla..kizamikcik çok ayrı şeylermiş onu ozaman öğrendim. Ve bu kızamıkçık enfeksiyonunu hamile kalmadan öncemi geçirdim yada hamile iken mi gecirdim bu önemli imiş. Tabi doktor bunu deyince 1 ay uyku uyumadım.allah korusun hamile ilek geçirmek bebeğe çok büyük etkenmis. Benden yeniden kan alındı ankaraya teste gönderildi haftasonu falan derken araya 20 gün girdi . Çok şükür hamile kalmadan önce geçirmişim üstelik sınırda yani ..Sizde lütfen hemen doktora gidin geç kalmayın lutfen