Didem25 @ebru98# ebru98 eğer atlet giyen biriyseniz ozaman emzirme atleti alın direk , emzirme sütyeninin üstüne normal atlet giymek yerine direk sütyenli atletlerden giymiş olursunuz.
iremyaren-01 ebru98 emzirme atleti daha mantıklı ve kullanışlı. Zaten ilk etapta sütyen taktırmıyorlar. Hatta atlet bile istemiyorlar ama ben giymiştim emzirme atleti. Daha kolay olur sizin için emzirme atleti. Sütyen in üzerine birde atlet giyince çok saçma ve zor oluyor.
Fasulyeninannesiii Emzirme sutyeni resmen kurtarıcı 😊 tavsiye ederm atlet cok gereksiz geldi kullanamadim
Ozgelin Bende sütyen aldım atlet giyen biri değlm zaten o sıkıntıda kimse bana atlet giydiremez darlanırım valla...sürekli kullanıcan sonuçta atletlemi uğrşcam bide..
Dilara_ee Doğumdan sonra üşütmemen gerekli. Hem sana zarar hem bebeğe gaz. Ben emzirme atleti aldım çantama 2 tane.pijamanın altına tek sütyen giyemem üşürüm diye🤷♀️herkesin bünyede farklı tabiki. Kim nasıl rahat ederse.