Kızlar merhaba ben 14+6 haftalık hamileyim 2. Oğlumu bekliyorum. İlk oğlum 2,5 yaşında ve erken doğdu 31 haftalıkken sancım gelmişti. Şimdi size sorum ben elimden geldiği kadar dikkat etmeye çalışıyorum ama gün içinde bazen kucağıma almam gerekebiliyo 16 kilo ve hafif ağrım oluyo. Erken doğum olmasın diye doktorum hamileliğin başından beri progestana başladı doğuma kadar devam edicem. Oğlumu ara sıra kaldırmam bi sıkıntı çıkartır mı bugüne kadar kanama vs yaşamadım ama içimde bi korku oluyo ağrım olunca. Doktora göre herşeyim çok şükür normal güzel ama sizden fikir almak istedim daha doğrusu rahatlamaya ihtiyacım var ne yapsam bilemiyorum hiç almadan da olmuyo ayağımda sallıyorum beşiğine yatırıyorum en basiti. Siz sorun yaşadınızmı ilk çocuğunuzu kucağınıza aldığınız zaman