Esraguvennn busepp ya bence tamamen bunlar genetikle alakalı birde cilt yapısıyla esnek olmasıyla falan. Ben hiç krem kullanmadım hiç bisey kullanmadım 34 haftadayım hiç çatlamadım. Ama bildiğim kadarıyla doğumdan sonra bakım yaparak en azından azaltabilirsiniz. Çünkü çatlaklar kırmızı ve kahverengiyse bakım yapılarak bir şekilde en azından azalabiliyo ama ten rengine dönen çatlaklar düzelmiyor diye biliyorum. Yine de bebislerin canı sağolsun eminim doğumdan sonra hiiiç umursamayacaksin
ebis En çok ben çatladım 😊 29.haftamdayim göbeğim, kalçam, üst bacaklarım vee yavaştan göğüslerim. Keşke çaresine baksaydım diyorum ama görüyorum ki krem kullananlar da çatlamış
Nnurmehmet Muhammedim0125 Valla canım 23-24ten sonra birden bire çatlamaya başladım ben yanlış hatırlamıyorsam o zamanlardı hala da çatlamaya devam ediyorum maalesef yanlarıma yayılıyor ama başka yerlerimde çatlama olmadı sadece göbek 🥺 Ben böyle şeylerin genetik olduğunu düşünüyorum benim annemin karnı da hep catlamış hamileyken buruş buruştu göbeği 😣 korse aldım sporla korseyle sarkmayı engellesem o bile yeter çatlaklar kalacak artık yapacak birşey yok lazerle filan tedavi ediliyormuş ama ona verecek param yok ayrıca ALLAH kısmet ederse 2.de yine aynı olduktan sonra lazer boşuna olur bence 🤷♀️😔
MuallimeGK Nnurmehmet üzülmeyin yalnız değilsiniz evlatlar için buna bile katlanıyoruz ben lazer tedavisi araştırıyorum doktora da sordum yüzde yetmiş beş oranında işe yarar dedi en kötü öyle yapacağız
Nnurmehmet MuallimeGK Öyle tabiki canım evlatlarımız için herseye katlanıyoruz yapacak birşey yok yeterki onlar iyi olsun sağ salim kucağımıza alalım inşallah hepimiz de 🤲❤
Bestte9989 busepp ah ah 37 ye kadar hiç bişey yoktu duş aldıktan sonra yağ surmustum ertesi gün yine duş aldım sürerken bı baktım göbek deligimin altı komple çatlak artık yapabileceğim bişey yok sürmeye devam ediyorum belki üst taraflar çatlamaz diye
Muhammedim0125 Nnurmehmet ay bence de genetik benim 27 haftalık şimdilik yok ama sonlara doğru olur o kaçınılmaz
ipek_55 busepp doğumdan sonrada kullanmaya devam et vücut toparlanırken düzenli kullandığında yüzde 80 i gidiyor bilgin olsun