Perihannn Kızlar 2 hafta önce kontrolüm vardı. şuan 36+6 haftalığım bebeğim hala ters dönmüyor bi türlü Çok da hareketli karnım çok sertleşiyor ağrı yapıyor. Cuma günü kontrolüm var o gün doktor doğumu konuşalım dedi. Gün mü vercek sizce ?
Nilay35 Perihannn muayene edecek olabilir 38+6pldum hala alttan muayene edilmedim ve devletteyse zaten normali beklio cok cok acil olursa sezeryan dio
hohomoromu Perihannn muhtemel çatı muanesi yapacaktır muane sonucuna göre normal doguma uygu. Olup olmadıgı ve ya acılman var kı yok mu bebek döndümğ falan bunları kontrl edecektir normal dogum a uygunsa bebegın vevya sancılarnn gelmesını bekler aksi bi durum yoksa. Uygun degilse sezertan içinde gün verebilir ama genelde devlet hastanelernde normal olması için sonuna kadar beklıyorkar tabi dedıgm gibi aksi bi durum yoksa
Asiyenur_46 Perihannn olabilir de canım döner belki bebek sezeryan günü dönen bebek gördüm ben doğum geri normal doğuma dönen