Mms06 Merhaba hanımlar ben 8 haftalık hamileyim ve hamileliğim boyunca sıcak duş aldım öğrendim ki sakıncalıymış çok endişelendim acaba bir şey olur mu
Au-Krm23 Mms06 doğum kusuru dediğin ne mesela ? Şuan 37+1 im ve hamileliğim boyunca sıcak su kullandım 2 günde 1 duş alırım bide hergün vücuduma muhakkak tutarım sıcak su tutarım kemiklerim ısınsın diye .
Caglatpl Ozlemio bildiğim kadarıyla kasları gevşetiyo rahimde gevşediği için erken doğuma sebep oluyor . Doguma yakın sıcak suya girin derler hep
Ozlemio Mms06 evet 27 hafta suana kadar bi sorun yasamadim ama ilik da beni usutur oyle cok kaynarda olmaz yani 😂
Mms06 Au-Krm23 bilmiyorum ki bende öyle duydum internette baktım işte organ gelişmemesi vs diyordu korktum bir sormak istedim acaba daha önc bunu duymuş anne adayı var mı diye bende hep sıcak su kullanırım
Mms06 Ozlemio Allah sağlıkla kucağınıza aldırsın inşallah tüm hamilelerin hemde 😊ben böyle kaynar su ile yıkanırım da internette karşıma çıkınca korktum bir sormak istedim
SedaveSusam Ozlemio Mms06 canlarım 29 haftalık hamileyim sıcak su rahim ağzını yumuşattığı için sakınlacı son haftalarda doğum kolay olsun diye sıcak suyla yıkancaksın dedi doktorum dün kontrolde ılık suyla çok üşürüm ama mecbur artık öyle yıkancaz
EbruIrmakAhmet Mms06 başlarda düşük olmaması için sonrada açılma olmaması için sıcak su önermiyolar ama bende ılık suyla yıkanamıyorum malum kış eskiler hamama gidermiş 9 ay anlamadım gitti
Au-Krm23 Mms06 anladım canım kaynar su olmadigi muddetce sıkıntı olmaz sıcak su kullanabilirsin sonucta oda vucudun bir ihtiyacı 😊
Ozlemio Mms06 belkide riskili gebelikler icindir ,hamam ve kaplica sularinin iyi gelmedigini biliyorum yani cok kalinmamasi gerektigini ama malum onlarin dereceleri yuksek
Mms06 EbruIrmakAhmet evet yani doğru eskilerde hamama gidermiş korktum biraz pinpirikli bir anne olucam galiba
Turna20 Mms06 vücut ısısını çok yükseltmemek lazım. 15 dakikalık alınan sıcak duşun bir sakıncası olmaz ya. Hamamda kalsan uzun süre o zaman aorun olur.
Simgeyanaray Mms06 ben tüp bebekle hamile kaldım başından beri bana sıcak su yasak ayakta 15 dk ılık suyla dendi halada ılık suyla devam edıyorum 18 haftalıgm😇 sadece tüp bebekle hamile kalanlara öyle dıyorlar sanıyordum.
Mms06 Simgeyanaray Allah sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım 😊 ben böyle bir şey duydum duyunca araştırdım gebeler için diyorlarmış