Nuriiiiii Arkadaşlar ben astım hastasıyım , acile gittim parasetomol serum ile oksijen maskesi takıldı zararı olur mu acaba
VLD-61 Parasetomol parol serum zaten bende 14 haftalıkken aldım bir sorun olmadı. oksijeni ilaçsız vermişlerdir.bir sorun çıkmaz
Dilekerdmr VLD-61 hiçbir sorun olmaz benim ağrı kesicilere alerjim var sadece bu grup içebiliyorum ayrıca bebek şuruplarında da parasetamol grubu içeriyor
VLD-61 Dilekerdmr biliyorum.evlenmeden önce 5 yıl hastanede çalıştım.hamilelere başka ağrı kesicisi verilmez zaten biliyorum