pyymamm ariyaliyya benimde genel gelişimi bir hafta önde kafası biraz daha önde görünüyo dedi doktorum ama olumsuz bir durum olsaydı derdi kesin . Ve gelişimi daha değişir muhtemelen canımızı sıkıcak bişey yoktur muhtemelen
Nuremine ariyaliyya canım benim oğlumun da iki hafta öndeydi kafası ve bacaklarida iki hafta geriydi doğuma kadar aradaki fark bir haftaya düştü merak etme doğuma kadar düzeliyor
Usluglhn ariyaliyya beyin gelisimi atak gosterdigi icin kafa gelisimi onde oluyormus bizim de oyle. Banu ciftcinin hafta hafta gebelik videolari var onlari izlerseniz orda anlatıyor
pyymamm ariyaliyya normal doğum için iri dedi ama öyle cok asırı değiliz biz yani ilk defa bu hafta öne gecti hep gününde gidiyoduk normalde
Dilek34 Bende bugun doktordaydim kafasi 1 hafta onde cikti ama doktorum bebegin gayet saglikli herseyi cok guzel dedi 34 haftalik gebeyim
Slsljruhh Ben 38 haftalıgım ama bebeğin başı 42 haftaya uyumlu bacakları da 1ay geriden gelıyor korkmayın Rabbim büyük ısallh dedıklerı gibi çıkmaz ben cok ağladım
pyymamm ariyaliyya daha değişir ama tam kilo almaya gelişmeye devam ediyor hızlıca daha . Takma kafaya o haftalarda biraz değişiyo ben 33+1dim pazartesi bakıldı 36 görünüyo kafası ama diğer ölçüleri bir hafta önde . Ama hersey güzel dedi birsey demedi olumsuz siznde bir haftadan bişey olmaz yakalar hepsi gelişir daha
Bahar33 Benim oğlumun da kafası 1 hafta önden gidiyor ama eşimin de kafası büyük , genetik olduğunu düşünüyorum ben bizimkinin en azından öyle düşünüp kafaya takmamaya çalışıyorum diyeyim 🤓
Dmr ariyaliyya benim de önde gidiyordu bedeni bir hafta kafası da aşağı yukarı on gün kadar bir gece acile gittik acildeki doktor ikili test yaptın ki çok sıkıntı vs vs gece gece beni allak bullak etti çocuğu sendromlu yaptı karamsar baktı nasip vs konuştu ertesi gün kendi doktoruma gittim evet önde ama asla sorun teşkil edecek bir şekilde değil dedi sorun teşkil etmesi için en az 4 hafta önde olması gerekiyormuş hatta onda bile görüntü olarak çok bi değişiklik yok minimal ölçümlerden bahsediyoruz dedi bu hafta gittiğimde kafası iki hafta öndeydi tek sorun normal doğumda beni zorlama ihtimali harici bebekle ilgili bir problem yok çok şükür o yüzden siz de kötü düşünmeyin (kötü yorumlayan doktor olursa da muhakkak başka bir doktora daha görünün derim)