Zuzi canm bnde 36+4 haftalığım dün gittim doktora baş çevresi 38 gözüküyor ama bu sırun değil dedi Allah göstermesin beyinde su toplaması felan oluyormuş o kötüymüş normalede engel değil dedi kafasınıçatıya sokmaya çalışırsa kafa çapı küçülür zaten ddi ☺️