Normal doğumu bilmem ama 20 ocakta epidural sezeryan doğum yaptım ve doğumdan kolay bişey yokmuş sonrası daha zor bebeğin huyuna alışmak birbirnizi anlamak göğüs ucu bakımı yapmadıysan hamilelik döneminde göğüs çatlağı acıları uykusuz günler falan... doğumdan 5 saat sonra kalktım yürüdüm önemli olan yatmamak sürekli yürü o kadar güzel birşeyki sakın korkma hiçbir acısı yok ne iğne acısı hissediyorsun nede başka birşey ve doğumdan sonra eve çıkarken ağrı kesici hap veriyorlar ben iğne istedim 4 gün akşamları Dikloron iğne kullandım sonrasında ağrı bile kalmadı sadece üşütme normal doğumda olsa kolla kendini zaten bebeğini kucağına aldığında hiçbirşeyin kalmıyor doğum sonrasında dikişten önce sakinleştirici iğne yapıyorlar çok rahatlatıyor seni uyku yapıyor anlamıyosun bile 15 dk sonra odadasın 😊