Seilz
Benim bir tanıdığım var iki erkek çocuğunuda hastaneden çıkmadan yaptırdı.. Ve hiçbir sıkıntı yaşamadı.. Bende doğumda bir komplikasyon gelismezse hemen düşünüyorum inşâALLAH.. Normalde sünnet 0-1 yaş yada 3-6 yaş öneriliyor.. 1-3 yaş çocuklarda anal dönem olduğu için, erkek çocuklarında kastrasyon korkusu oluyor..