Ben de aynı durumu yaşadım ve çok sinirlendim. Çünkü kendi doktorum korkuttu baya. Bu yaşta ne bu çok yüksek filan dedi. Halbuki gebelikte kolesterole bakılması çok önerilmezmiş. Sağlık ocağındaki doktor içimi rahatlattı tamamen gebelikle ilgili dedi. Gebelikten sonra bir süre daha takip et dedi. Ağır ayçiçek yağı ile kızartılmış şeyler yeme dedi ki çok sağlıklı beslenen bir insanım zaten.