Burcinnnn Arkadaşlar 2 aylık bebeğim var ileri derece kaygı bozukluğu oldu yarın psikiyatri gidicem ilaç yazacak muhtemelen kullanan var mı bebeğe zararı var mı?baya direndim aslında ama artık yapamıyorum krizler çok ağır geliyor 😔