Zeynpaysimannesi Merhaba hanımlar , 2 gündür Boğaz ağrısı yaşıyorum yutkunma da zorlanıyorum. 17+2 haftalık hamileyim ilaç ta kullanamıyorum haliyle. Hamile iken bu şekil hasta olan varsa ne yaptı geçmesi için ilaç dışında 😪
Tgbabsra Bal ye ballı süt protakal mandalina kivi ananas canım emin ol ilaçtan daha etkili iki güne taş gibi olursun Allah’ın iziyle
Gamze06 Geçmiş olsun.Bende ayni durumdayım ballı süt içiyorum biraz rahatlattı. Bol su tüket. Baş ağrımda oluyor parol içiyorum bi de.