Ben de senin gibiyim. Hamilelik başında gardrop uygulamasindan 3tane hamile pantolonu aldım surekli onlari giyiyorum üstüme hicbir sey almadım. Bosuna masraf gibi geliyo. Kalmış zaten 2 ayın. Boşver zaten doğum yapınca daha iyilerini alırsın. Hem kazak alsan ayrı mevsimlik alsan ayrı bir dert. 1 ay sonra havalar ısınmaya da başlar. Ama illa heves edip alicam dersen 1parca al fazlası inanki elinde kalır